tiistai 29. marraskuuta 2016

Karkasin

Moikka!



Blogi on ollut hiljaiselolla muutaman kuukauden puoli vuotta. Minua ei itseä ole kirjoittaminen kiinnostanut ollenkaan pitkään aikaan, kokeillaan nyt uudestaan. Keväällä puhuin siitä, että olisin hankkimassa uutta konetta, mutta enhän minä hankkinut sen kuin vasta nyt, marraskuussa. En voi itsekään uskoa, että kestin puoli vuotta sillä pimahtaneella läppärillä! Nyt olen hankkinut uuden läppärin i5 suorittimella, eiköhän se nyt pyöritä peliä hetken aikaa. En nyt syksyn aikana ole vanhalla koneella pelannut noin kahteen kuukauteen, mutta nyt olen enemmän kuin innoissani pelistä. Olen muutaman viikon miettinyt kirjoittamista, mutta nyt sitten viimein päätin kokeilla, miltä se tuntuu, pitkästä aikaa.



Pelissä on tapahtunut jonkin verran poissa oloni aikana, mutta en ala tässä nyt niistä mitään kertomaan. Kesällä poistin puolitoista vuotta vanhan clubini, nyt kyllä kaduttaa aivan kamalasti! Poiston jälkeen tein heti uuden, se oli minulla ehkä noin kuukauden. Ensin olin siellä kolmestaan Salinan ja Ashleyn kanssa, ja sitten aloin keräilemään sinne vanhoja clubilaisia, mutta ei sekään sitten enää innostanut, joten poistin sen. Muistaakseni sitten kokeilin erilaisia clubeja, mutta en oikein osannut olla clubilainen, minussa kuitenkin on sen verran johtajan piirrettä, että tekisi mieli koko ajan järjestää kaikkea mukavaa. Kuitenkin ollessaan jonkun muun clubissa, ei voi määrätä kaikkea ja se on minulle melko hankalaa. Kun olin hetkisen aikaa kulkenut eri clubien läpi, tein taas uuden, jossa oli silloin vain minä, Salina, Ashley sekä Zelda. Nyt uuden koneen saatuani poistin sen, ja aloin taas kuljeskelemaan eri clubeissa. Olen nyt vajaan viikon aikana ollut neljässä clubissa, enkä ole tästä kovin ylpeä. Katsotaan nyt kuinka kauan menee, että teen taas oman clubin... :D




Viime aikoina minulla on ollut kamalaa hiuskriisiä, tulisipa peliin jo uusia malleja! Näin kuitenkin Evelinalla todella kivat hiukset, olen ihastunut lyhyisiin malleihin. Päätimpä nyt sitten ostaa ne. SItä enne minulla olivat nämä kuvissa näkyvät tummanruskeat pitkät hiukset otsatukalla ja poninhännällä.

Lupailin myös jatkoa Elisabethin joulu -kuvasarjalle heti, kun uuden koneen saisin. Saa nähdä tuleeko jatkoa sittenkään... Ja jos tulee, niin vasta sitten, kun peliin on satanut lumi joka paikkaan.
Uutta ulkoasua pitäisi myös ruveta väsäilemään, luultavasti sittenn kun lataan hyvän muokkausohjelman tälle uudelle koneelle. :)

Hahmon uudet animaatiot ovat kiva pieni lisä peliin.






Champin päätyttyä minulla jäävät aina nuo paperisilput leijailemaan, niiden alla saa mukavia kuvia!
Eve ja Pate ovat tehty toisilleen!
Mustangilla on kiva uusi ominaisuus jota millään muulla rodulla ei ole, pukittaminen.
Ps. Kusin noiden tekstien kokojen kanssa, huomattu on!
Näkemisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti